آموزشی

بهترین برنامه ویرایش عکس برای آیفون و اندروید

همه تلفن های هوشمند مجهز به برنامه ویرایش عکس با مشخصه های اساسی و اغلب استاندار هستند. با این وجود، برنامه های دوربین پیش فرض ممکن است تمام آنچه کاربران بدان نیاز دارند یا می خواهند، نباشند. این برای عکاسان حرفه ایی که از تلفن هوشمند استفاده می کنند ناامیدکننده به نظر می رسد. برنامه ویرایش عکس جایگزین متعددی برای تلفن های هوشمند وجود دارد که ما آن ها را به شما معرفی می کنیم.

بهترین اپلیکیشن های دوربین و ویرایش عکس برای آی او اس Camera+ 2

نرم افزار Camera+ 2 جایگزین فوق العاده ایی برای آیفون بود اما نسخه جدید آن که ورژنی تکامل یافته است با عنوان دوربین +2 دوباره ساخته شد.

می توانید آن را در آیفون خود روی حالت اتومات قرار داده یا به صورت دستی آن را برای وضوح و نور، سرعت شاتر تنظیم کنید. همچنین می توانید عکس های خود را با فرمت خام ذخیره کنید و بعداً با کیفیت بالا آن ها را ویرایش کنید.

برنامه روتوش عکس برای آیفون رایگان کایمرا Cymera

کایمرا تلاشی برای رقابت با نرم افزار های قوی دوربین نمی کند. فقط برای آن دسته از کاربران مناسب است که می خواهند عکس های خود را اندکی شادتر کنند. این برنامه قابلیت ویرایش سلفی و ابزارهای رتوش خودکار را داراست. با این نرم افزار شما 7 لنز مختلف دارید که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید و قابلیت های اساسی ویرایش عکس همچون از بین بردن قرمزی چشم را نیز دارد.

برای تازه کارها یا عکسان غیرحرفه ایی گزینه ایی مناسب است، زیرا بسیاری از مشخصه هایی غیرضروری که فرایند عکاسی را کند می کند، ندارد.

دانلود برنامه ویرایش عکس در اپل و اندروید Manual

اگر از آن دسته کاربران آیفون هستید که به دنبال نرم افزار دوربین حرفه ایی می باشید، این نرم افزار را مد نظر داشته باشید. سرنخ ماجرا در نام آن پنهان شده، نرم افزار دوربین که برای تنظیمات خاص طراحی شده، بنابراین مناسب حرفه ایی هاست.

کاربران می توانند تنظیماتی را به صورت دستی وارد کنند که در اغلب نرم افزار ها وجود ندارد، این تنظیمات شامل سرعت شاتر، وضوح و نور می باشد. حتی می توانید عکس ها را به صورت خام ذخیره کنید و بعد با بهترین کیفیت ویرایش نمائید و ویرایش کردن را هم یاد بگیرید.

بهترین برنامه ویرایش عکس برای اندروید Camera FV-5

Camera FV-5 هم یکی دیگر از نرم افزار های اندروید می باشد که هدف آن بازار حرفه ایی است. این نرم افزار در دو نسخه رایگان و غیررایگان ارائه شده، نسخه غیررایگان آن وضوح بیشتر و امکان پشتیبانی از فایل های خام را داراست.

تمام تنظیمات این نرم افزار را می توان به صورت دستی تغییر داد، این تنظیمات شامل وضوح، تنظیم نور، متعادل سازی سفیدی، سرعت شاتر و حالت برنامه می باشد. با این برنامه امکان گرفتن عکس های زیبا در شب نیز وجود دارد. همچنین می توانید با آن فیلم بگیرید. عکس هایی که با این نرم افزار گرفته می شود را می توانید با فرمت JPG، RAW DNG 16 بیتی یا PNG ذخیره کنید.

برنامه نوشتن متن روی عکس برای آیفون دوربین هالیدِ Halide

از برنامه نویسان و طراحان سابق شرکت اپل و توئیتر چیزی جز این انتظار نمی رود، دوربین هالید نرم افزاری قوی، کاربردی و مهم تر از همه هوشمند است.

هالید روی کنترل حرکات تمرکز می کند تا کاربران بتوانند به راحتی عکس خود را بگیرند. با لمس صفحه نمایش تلفن هوشمند می توان روی تصویر زوم کرد. دارای حالت عکس گیری کاملاً اتومات است، اما می توان به طور دستی نیز سرعت شاتر را تنظیم و سفیدی عکس را متعادل نمود.

کیفیت عکس ها به دلیل وضوح زیاد، نمای عمیق و زنده بسیار بالاست. با این نرم افزار امکان گرفتن پورتره و کنترل با یک دست فراهم می باشد.

برنامه عکس نوشته آیفون و اندروید VSCO

VSCO یکی از بهترین نرم افزار های دوربین برای اندروید و IOS است. این نرم افزار دارای ساده ترین حالت دوربین است، اما در ورای آن مشخصه های قدرتمندی نهفته شده. عکاسانی که از تلفن هوشمند استفاده می کنند می توانند فایل ها را به صورت خام ذخیره کنند. امکان متعادل سازی سفیدی، تنظیم کیفیت و وضوح به طور دستی وجود دارد.

در صورت خرید این نرم افزار ، ابزارهای پیشرفته ویرایش از جمله تنظیم جزئیات رنگ در دسترس شما قرار می گیرد. امکان به اشتراک گذاری عکس های گرفته شده با این برنامه وجود دارد، پس برای افرادی که عکاسی سرگرمی آنهاست مناسب می باشد.

معرفی بهترین برنامه های دوربین برای اندروید و iOS با ProCam6

یک برنامه دوربین فقط محدود به گرفتن عکس نیست. شاید شما هم از آن دسته کاربران باشید که نیاز به یک برنامه دارند تا با آن فیلم های با کیفیت بگیرند. به همین دلیل کاربران IOS باید ProCam6 را دانلود کنند.

این برنامه حقیقتاً یک برنامه همه کاره است. به هر آنچه برای عکاسی نیاز است از جمله کیفیت بالای عکس های شب، کند کردن شاتر، حالت پورتره و عکس های سه بعدی  مجهز می باشد. امکان ویرایش و خلاقیت در ویدئوها وجود دارد.

بهترین اپلیکیشن های دوربین برای اندروید Camera MX

اگر به دنبال سایت های تغییر سایز و کاهش دهنده حجم عکس آنلاین هستید مطالب قبلی را دنبال کنید. Camera MX ثابت می کند که کاربران اندروید نیازی به خرید نسخه های غیررایگان دوربین با کیفیت ندارند.

تنظیمات این برنامه بسیار ساده است به همین دلیل برای عکاسان غیرحرفه ایی ایده آل است. علاوه بر گرفتن عکس و فیلم امکان گرفتن ویدئوهای لایو، تلفیق عکس و فیلم نیز برای کاربران IOS  وجود دارد.

هنگام گرفتن فیلم می توان به سادگی فیلم را متوقف کرد و دوباره گرفتن همان فیلم را آغاز نمود، علاوه بر این امکان استفاده از پیش زمینه حین گرفتن عکس ها برای کاربران فراهم شده. امکان ویرایش عکس ها روی برنامه وجود دارد که به لطف ابزار ویرایش عکس MX می باشد.

بهترین نرم افزار عکاسی ایفون و اندروید ProShot

این هم یکی دیگر از نرم افزار های مخصوص اندروید و IOS است که تلفن هوشمند شما را بدون صرف هزینه مضاعف به دوربین دیجیتال تک لنز تبدیل می کند.

دقیقاً همچون یک دوربین دیجیتال تک لنز واقعی، کاربران می توانند آن را روی حالت دستی یا اتومات بگذارند. امکان تنظیم وضوح و نور، سرعت شاتر، تنظیمات استاندارد و متعادل سازی سفیدی وجود دارد.

ProShot امکان ضبط ویدئو تا وضوح 4 کیلوبایت را برای کاربران میسر ساخته است.

بهترین برنامه سلفی ایفون و اندروید Open Camera

 نرم افزار های رایگان زیادی برای اندروید وجود دارد، به ویژه برای کاربرانی که به نسخه رایگان علاقه دارند. دوربین باز یکی از بهترین آنهاست. این نرم افزار منبعی باز است که هیچگونه تبلیغاتی ندارد و کاملاً رایگان است.

امکان کنترل حرکات، تگ کردن GPS و کنترل لرزش به طور اتومات وجود دارد. همچنین دارای مشخصه های پیشرفته همچون کیفیت بالا و زوم دستی نیز می باشد. امکان گرفتن عکس با فرمت خام نیز وجود دارد.

کارایی این نرم افزار فقط محدود به عکس ها نیست، بلکه این نرم افزار امکان پشتیبانی ویدئوهای استاندارد را نیز دارد. همچنین میکروفن های خارجی را پشتیبانی و وضوح فیلم ها به صورت فول اچ دی نمایش می دهد.

 نرم افزار دوربین پیش فرض تلفن های هوشمند شاید خوب باشند، اما با دانلود این نرم افزار ها می توان کیفیت عکس ها را بسیار بالاتر برد.

به خاطر داشته باشید که این نرم افزار های دوربین مجهز به ابزارهای قدرتمند هستند و امکان کنترل تنظیمات در آنها فراهم است، با این وجود باید نکات عکاسی را یاد بگیرید تا عکس های بهتری داشته باشید.

برای دانلود برنامه ویرایش عکس کافی است اسم این نرم افزار ها را در اپل استور یا Google play استور جستجو کنید.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا