اخبار

کمپانی سامسونگ

سامسونگ یک (به معنای سه ستاره )یک ابر شرکت چند ملیتی و حوشه ای واقع در سئول، کره جنوبی است. سامسونگ مالک چندین شرکت تابعه و زیر مجموعه در صنایع مختلف است که برای نمونه میتوان به سامسونگ لایف و سامسونگ فایر صنایع سنگین سامسونگ و سامسونگ سی ان دی تی اشاره کرد.

ساسمسونگ از چه سالی بنا نهاده شد؟

لی بیونگ چول بنیانگذار کمپانی سامسونگ ویکی از موفق ترین بازرگانان کره جنوبی بود. در تاریخ ۱مارس ۱۹۳۸میلادی لی بیونگ چول یک شرکت بازرگانی در زمینه صادرات را در شهر دئگو کره جنوبی تاسیس نمود و وی نام سامسونگ را برای شرکت بازرگانی خود انتخاب کرد.سامسونگ به عنوان یک شرکت تجاری کوچک تنها با چهل کارمند شروع به فعالیت نمود که حجم کاری اصلی این شرکت  شامل معاملات (فروش) ماهی خشک، مواد غذایی محلی و نودل می شد . در سال ۱۹۴۷میلادی با رونق گرفتن این شرکت، لی بیونگ چول  دفتر اصلی خود را به سئول انتقال داد.

محصولات کمپانی سامسونگ

تجارت لوازم خانگی شامل وسایل برقی خانگی از قبیل یخچال‌ها، کولرها، تصفیه کننده‌های هوا، ماشین لباسشویی‌ها، فرهای ماکروویو و جاروبرقی می‌شود و تلفن های همراه و دوربین ها و ساعت های هوشمند میتوان اشاره کرد

سامسونگ محصولاتش را به کجاها صادر میکند؟

سامسونگ محصولاتش را به تمام دنیا صادر میکند که مشهور ترین ان سامسونگ الکترونیکس است.

بهترین محصول سامسونگ

گلکسی نوت ۱۰ پلاس به عنوان بهترین گوشی کره ای ها در سال ۲۰۱۹ شناخته می شود. این گوشی از طراحی بسیار زیبا و کیفیت ساخت عالی بهره می برد که به نسبت اندازه اش، از ضخامت و وزن پایینی برخوردار می باشد.

ایرانی ها از کدام محصول سامسونگ بیشتر استفاده میکنند؟

ایرانی ها از تمام محصولات شرکت سامسونگ استفاده میکنند مانند یخچال،ماشین ظرف شویی،مایکرویو و…

تب

ولی بیشتر مردم گوشی های این شرکت در کشور طرفداران بسیار زیادی دارد. که حدود ۵۰ درصد مردم کشور ایران، از گوشی های این شرکت استفاده می کنند که یکی از اصلی ترین دلایل آن، خدمات پس از فروش بسیار خوب این شرکت میباشد.

ایا ایران تحریم است یاخیر؟

تهران به دنبال قطع همکاری شرکت‌ سامسونگ کره‌جنوبی با شرکت‌های ایرانی در ماه‌های گذشته متاثر از تحریم‌های آمریکایی، آخرین تابلوهای این دو شرکت در حال جمع‌آوری از سطح شهر، فروشگاه‌ها و مغازه‌ها است

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا