اخبار

اینستاگرام

اینستاگرام یا اینستاگرم (instagram) شبکه اجتماعی وهم رسانی عکس و ویدیو است که کوین سیستروم و مایک کراگر ان را درست کردند که شرکت فیس بوک مالکیت ان را به عهده دارد. این نرم افزار این امکان را به کار بران خود میدهد که عکس های خود را در دیگر شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک ،توییترو تامبلر هم رسانی کنند. هم چنین کاربران میتوانند از فیلتر های دیجیتال برای تصاویرشان استفاده کنند(محدودیت هم رسانی ویدئو در اینستاگرام یک دقیقه است)

چه کسانی اینستا گرامو ساخته اند؟

کوین سیستروم کار افرین ومهندس نرم افزار امریکایی است و مایک کرایگر هم مهندس نرم افزار است که این دو نفر توانستند با کمک هم کمپانی محبوب اینستا گرام را بنیان نهادند ، البته کمپانی فیسبوک این اپلیکیشن را خریداری و در حال حاظر مالک انیستا گرام میباشد.

دانلود انیستاگرام

اینستاگرام روی چه پلتفرم هایی اجرا میشود؟

اینستا گرام یک نسخه مالکیتی است که روی پلتفرم های اندروید(android) ای او اس(ios) ومایکروسافت ویندوز(microsoft windows) اجرا میشود. اینستا گرام از راه اپ استور اپل , گوگل پلی وفروشگاه ویندوز فون قابل دسترسی است.

برای دانلود اینستا گرام برای پلتفورم اپل IOS از لینک زیر اقدام فرمایید
اپل استور

برای دانلود اینستاگرام برای گوشی های اندروی از لینک زیر اقدام فرمایید

گوگل پلی

برای دانلود اینستاگرام برای PC مایکروسافت از لینک زیر اقدام فرمایید

دانلود از ماکروسافت

نرم افزار اینستا گرام در حال اجرا بر روی یک تلفن همراه با سیستم عامل اندروید

تاریخچه انیستاگرام(Instagram)

Instagram از چه سالی راه اندازی شد؟

اولین نسخه اینستا گرام در اکتبر سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد. این سویس به سرعت در جهان محبوبیت پیداکرد وبه بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر تا اوریل ۲۰۱۲ وطولی نکشید که تا دسامبر ۲۰۱۴ به ۳۰۰ میلیوین کاربر رسید.

Instagram چه زمانی گسترش یافت؟

instagram زمانی که کوین سیستروم و مایک کرایگر روی پروژه چند منظوره اچ تی ام ال۵ که burbn نام داشت ودر واقع مربوط به عکاسی موبایل بود در سانفرانسیسکو گسترش یافت.واژه اینستا گرام از دو واژه insta camera و telegram به معنی پیام رسانی فوری از راه عکس ودوربین است.

حامی مالی اینستا گرام

در مدت زمان کوتاهی این برنامه توانست سود اوری به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار امریکا برای سرمایه گذاران داشته باشد. سرانجام در تاریخ ششم ماه سپتامبر سال ۲۰۱۲ شرکت فیس بوک برنامه اینستا گرام را به ارزش یک میلیارد دلار امریکا(به صورت نقد وسهام) خریداری کرد.

در سال ۲۰۱۳ رشد اینستا گرام ۲۳٪بود در حالی که فیس بوک به عنوان کمپانی مادر تنها ۳٪رشد را تجربه کرد. گفته میشود اگر اینستا گرام همین رشد را حفظ کند از فیس بوک بزرگتر خواهد شد.

افزونه

برنامه های افزودنی که با نام افزونه در گوگل کروم معروفند با استفاده از فناوری های وب مانند HTML ، JavaScript و CSS نوشته شده اند.

افزونه Desktop for Instagram به عنوان بهترین افزونه اینستاگرام برای کروم شناخته می‌شود. این افزونه امتیاز ۴٫۵ را به خودش اختصاص داده است و بیش از ۴۹۰ هزار نصب فعال دارد. با استفاده از این افزونه می‌توانید در اینستاگرام خود پست بگذارید، پست فالوئرهای خود را لایک کنید، کامنت بگذارید، نوتیفیکیشن دریافت کنید و فید اینستاگرام خود را مرور کنید. 

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید با ما در نایت نیوز همراه باشید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا