اخبار

آیفون‌های جدید به فناوری تثبیت سنسوری تصویر مجهز می‌شوند

به گفته ناظران صنعت، در آیفون‌های جدید به جای استفاده از فناوری معمول تثببیت نوری تصویر از فناوری تثبیت تصویر به واسطه حرکت سنسور استفاده خواهد شد. در حال حاضر، اکثر آیفون‌ها و گوشی‌های هوشمند دیگر شرکت‌ها به فناوری تثبیت کننده نوری تصویر اکتفا کرده‌اند که در آن لنز با حرکت‎ خود اثر تکان‌های کوچک و لرزش دست را خنثی می‌کند.

طبق پیش‌بینی‌ها و اطلاعاتی که تاکنون از گوشی‌های بعدی اپل بدست آمده آیفون های 2020 بهبود چشمگیری نسبت به نسخه‌های پیشین خود خواهند داشت. در همین راستا، جدیدترین شایعات از اعمال بهبودهایی در بخش سخت افزار و استفاده از یک فناوری تثبیت سنسور با حرکت سنسور خبر می‌دهند. با دیجی رو همراه باشید.

در حال حاضر مشخص نیست که اپل این کار را برای بهبود عملکرد دوربین یا کیفیت تصویر انجام می‌دهد یا به دنبال افزایش فضای پشت بدنه و در نتیجه کاهش برجستگی‌های دوربین است.  یکی از دلایل دیگر آن هم می‌تواند به صرفه‌جویی در هزینه ساخت گوشی ربط داشته باشد. در هر صورت، ما هنوز در مورد فناوری تثبیت سنسوری تصویر اطلاعات بسیار کمی داریم؛ بنابراین باید منتظر بمانیم تا این شرکت توضیحات بیشتری در این باره ارائه دهد.

منبع: GSMArena

دکمه بازگشت به بالا